CHRONICKÉ ZÁNĚTY MOČOVÝCH CEST

03.10.2013 09:28

 

Od 18 let trpím již chronicky na záněty močových cest. Kolikrát jsem již v moči neměla nález a na záchod jsem se mohla ulítat. Ten, kdo to zná, tak mi dá za pravdu, že toto je velmi nepříjemná nemoc. Zhruba před 2 a půl lety jsem zánět měla co 14 dnů a neustále brala antibiotika. Ty sice pomohly, ale za 14 dnů tu byl pocit nutkání na záchod znovu a znovu. To trvalo zhruba 3/4 roku až díky Vám a Vaší pomoci jsem se z toho dostala. Nejprve jsem brala Alfu a OK Tau vždy, když jsem na sobě již pociťovala první příznaky. Je pravda, že první den jsem měla nutkání jít k doktorovi, ale už další den byl lepší a 3 den úplně bez příznaků. Ovšem toto se pravidelně co měsíc opakovalo. Dala jsem na Vaši radu, a i když je pravda, že to stálo trochu peněz, tak jsem výrobky brala neustále 3 měsíce v kuse.Vždy ráno a večer 1 lžičku a již 2. měsíc nic neberu a zánět se "ťuk-ťuk" neozval. Což já, která na záněty trpím od 18 let, (a tento rok mi bude 35) považuji za naprostý zázrak.

Markéta A., Havlíčkův Brod