zkušenosti s produkty

23.06.2014 09:08

Radka Beckova: Mám jednu spokojenou maminku s anýzkem. Dnes mi napsala, že změnu množství mat. mléka poznala už 4. den =o) 


Veronika Skalova from Zlin: Zákaznice mi napsala: Už jsem vyzkoušela od vás Emulips a byl super upravil mi zažívání a dal mě do pohody,proto by jsem chtěla vyzkoušet i variantu forte... :-)

Lenka Tréšková: Já mám opět osobní zkušenost s Alfičkou.V sobotu večer jsem přišla domů z práce s tím,že jsem nemohla ani polknout,hodně jsem kýchala a měla odraný nos od rýmy.Nasadila jsem Alfičku,kapky z gelíku a nos natírám balzámkem a dneska jsem úplně fit :))Jindy jsem marodila minimálně 14 dní...:-)

Vojteska T.: Brala jsem Emulips asi dva týdny pravidelně, teď spíš z opatrnosti těhotné ženy ho beru jen při mastnějším jídle. Mám trochu obavy z velkého množství vitaminu E. Přestaly mi žlučníkové potíže, bolesti na žlučníku po mastném jídle a jinak se mi vcelku od potíží s trávením ulevilo. Co se hubnutí týká, za tímto účelem se ho chystám využít po porodu :-).

Anna Vavřinová: Natálka taky hodně trpěla na prdíky a dávala jsme ji 3 kapky před každým kojením než ji to přešlo a když ji to chytlo v noci dala jsme ho i v noci ....řídila jsem se podle situace a pak dávky snižovala. Emulips nám krásně od prdíků pomohl !

Petra Strmiskova: díky Emulipsu jsem kojila dvojčátka 10 měsíců plně

Marie Týleová from Praha 4: OK gel je opavdu skvělej udělalo se mě po 40 letech ječná zrno tak jsem začala mazat a za 2 dny bylo pryč super


Jana Jakubcova: Já jsem vyzkoušela mazat si OK gel na víčka protože mně pálily a slzely je to rada z našich školení a opravdu je to lepší než vizin!!

Dáša Langová: mám registrovanou paní od nás z vedlejší vesnice, mají 1 Emulips, který zatím zkoušela celá rodina, holčička si opařila nohu vodou z vany, potřeli Emulipsem a bylo po bolesti, manžel dost pije, ale každé ráno kape 15 kapek Emulipsu a říká, že se cítí líp, má taky deprese na které mu Emulips pomáhá.

Martina Rypalová: ATOPICKÝ EKZÉM, ALERGIE - Mám 2letého synka, který od tří měsíců bojoval s atopickým ekzémem. Zkoušeli jsme všechno možné, ale ekzém se rozšiřoval postupně i na obličej. Hodně si to škrábal, v noci až do krve. Loni se přidala i alergická rýma a stále zarudlé oči, nic mu nepomáhalo. Byla jsem zoufalá: nevěděla jsem, co mu vlastně vadí, krevní testy nic moc neprokázaly. Od kožní lékařky jsme dostali různé masti, bohužel ty neřešily příčinu a téměř nepomáhaly. Dostal také antihistaminika, ale jakmile jsme všejedinkrát vysadili, opět se stav do pár dnů zhoršil.Od své sestry jsem se dozvěděla o výrobc&iacut e;ch OKG...když jsem si pročetla letáčky, došlo mi, že atopický ekzém není bohužel jen záležitostí kožní, je to známka toho, že něco v těle nefunguje tak jak má. Především se to týká vnitřních orgánů. Přesvědčila jsem se, že nestačí řešit problém jen zevně, ale velmi důležité je dát do pořádku celé tělíčko, vyčistit ho od všech toxinů a zharmonizovat všechny orgány. Narazila jsem na právě na výrobky OKG, které měly výborné reference.Řekla jsem si, že to musím zkusit.. a vida, už po dvouměsících užívání těchto bylinek jak vnitřně, tak i promazáváním kůže se dostavily první výsledky! Fleky po tělíčku začaly mizet!!!Také pan&ia cute; doktorka na alergologii byla příjemně překvapená, jak se nám to začalo neuvěřitelnězlepšovat. V tuto chvíli má jen jeden malý světle červený flíček na nožičce, který už nesvědí, neškrábe se a papá i potraviny, které jsem se předtím obávala dávat, kvůli alergii...výrobky OKG užíváme dál a věříme, že se dáme do pořádku úplně a ekzém i alergie se nám už nikdy nevrátí. Další důležitá věc je, že mi malý začal mnohem lépe spinkat, je na něm vidět, že je celkově spokojenější, a to nás moc hřeje u srdíčka už vím jak dokážou tyto potíže potrápit celou rodinu. Já sama také výrobky užívám a jsem za ně stra&scar on;ně moc vděčná!! Tvůrcům těchto českých výrobků patří můj veliký obdiv! Kateřina P. Nymburk

Hošíček užívá tyto produkty: OK Omega+, OKG FactorBase, + OK Alfa, Emulips Forte + promazáváme OK Balsamem

 

Janička Bojčuková: I já se podělím se zkušeností. Na včerejšek v noci se o Matýska pokoušela laringitida, ten hnusný štěkavý kašel, okamžitě jsme dali FactorBasi, ráno znovu, spinkal do oběda, ale když už po dvou dávkách FB se kašel začal krásně zvlhčovat. Přišlo mi to jako zázrak, že stačily dvě dávky. Samozřejmě teď jedeme ve zvýšených dávkách produktů a úspěšně to překonáme. Jsem vděčná, že mám přístup k takhle úžasným produktům.


Hana Urodževičová: podělím se o osobní zkušenost z gelíkem, z pátka na sobotu mě bolely zuby a v sobotu jsem celý den potírala OK Gelem a v neděli po bolesti, tak jsem ráda za gelík, že pomohl

Lenka Raušová: Dneska ráno měla Kristýnka horečku a kašlala, tak nešla do školky. Během dopoledne do sebe nacpala 6 kapliček FB Kids, a po obědě už byla úplně fit. Zítra maže do školky :-)

Anna Vavřinová: Já ač nemám ráda lékaře tak jsem si po několika letech zašla na kontrolní odběry krve a dnes jsme si volala na výsledky. Vše v naprostém pořádku , cholesteroly perfektní , jaterní testy , testy na štítnou žlázu... no prostě vše v pořádku pan doktor prý už dlouho neviděl takové výsledky :))) a za to děkuju produktům 

 

Veronika Skalova from Zlin: Dnes Emča jako prváček byla ze 4 dětí z naší obce ve škole jediná. Všichni leží a potí. Jen nevím jak vysvětlím učitelce, že jsem nechtěla v září Emču dávat do plávání, protože má ( spíš měla !!! ) sníženou imunitu….. Když ted ustála už 3 virozu při které lehla většina třídy … Ten Factor Base Kids je prostě úžasný

Leona Holcmanová: já musí napsat další pozitivní zkušenost s gelíkem, Tomáška bolelo ráno za krkem, asi špatně v noci ležel, nějak si ho přeležel, celý den ho to bolelo, až teď mě napadlo to namazat gelem, a jak mu to pomohlo! už ho to skoro nebolí a ještě teď tady skáče a nechce usnout :o)

Lenka Tréšková: Zákaznice na OK Alfu ji dala svému synovi,který měl stále problémy s dutinami,bolela ho hlava aj.,a třetí den mi přišla poděkovat,že Alfička je opravdu super :)),teče to prý z něho ode všad,dokonce i z uší..

 

Leona: ještě musím napsat, že včera se o mě pokoušela rýma, pálilo mě v nosu, tak jsem začala dávat větší dávky Alfy a cucala FactorBasi Kids, a kdyby se tady nepsalo o těch chřipkách, tak si na tu rýmu ani nevzpomenu jak vše zabralo :o)

Veronika Skalova from Zlin: Pár zákaznic OK balsám používá jako lubrikační gel a prý tolik netrpí na mikózy a různé pohlavní infekce

 

Vojteska Trlicová: já promazávám OK Balsamem nos .... dělají se mi suché krusty v nose a tím se to krásně promastí
 

Tomáš Mervart: Ještě k tomu OK balsamu, babičce zmizely stařecké skvrny.

Petra Čížková: Já spíše doporučím z vlastní zkušenosti – na huhňání díky velké nosní mandli nám pomohla až Beta 

Anna Vavřinová: mám 21 měsíční dceru a FB Kids ji dávám od začátku co je na trhu (tj. rok) akorát jsem bonbonky drtila (nejdřív jen půlku) ted už mě je asi druhý měsíc cumlá sama (jednu celou)

Petra Osobova: Moje malá (21 měsíců) je papá a moc jí chutnají dávám jí jednu a začala jí rýma a za dva dny bez rýmy!

 

Anna Vavřinová: já už musím zaklepat já mám i kyselinu moč. v normě ..taky se mě podařilo od listopadu dát dolů 8 kg 
- přidala jsem k Emulipsu Emulips Slim DRINK 3x denně a hlavně jsme se konečně donutila k dodržování pitnýho režimu

Katka Žaludová: brala jsem na přibrání Emulips a Omegu+ . Přibrala jsem asi 3 kg - to mi stačilo, nehlídala jsem si váhu nějak pravidelně, ale myslím, že mi stačilo 1-2 balení

 

 

Petra Slamova: Přidávám zkušenost zákaznice po jedné lahvičce Emulipsu Forte: Spokojená jsem už se konečně vlezu do kalhot, do kterých jsem se nevešla celé 4 roky takže spokojenost nadevše, Lenka R.

Dita Kolarova: D. den, ráda Vám sdělím svoji dobrou zkušenost s výrobky.Jsem zaregistrovaná a odebírám výrobky pro svoji potřebu. Můj synek měl často kašel a má větší krční mandličky. S panem doktorem jsme se dohodli, žena trhání to není, spíše šlo jen o imunitu. Výrobky užíváme od léta a kašel měl jen jednou před týdnem. Zvýšili jsme dávku FB Kids i Alfy a ani ne za týden už nekašlal. Bylo to úžasné, protože vždy ho to trápilo alespoň 14 dní. Takže jsme moc spokojeni a papáme Vaše produkty dál.Zina N

Marcela Pechova: také zkušenost zákaznice: objednala si OK Omegu 3 Complete pro sebe na cukrovku a Emulips Forte pro maminku na žlučník, po 10 dnech zpráva, že moc děkuje za produkty, cítí obě se po nich moc dobře a už mluvila o znovu objednání a to teprve začaly produkty užívat :-)


Jana Terslova: zkušenost zákaznice od Kamči Lajčákové: Paní Romana: Ano, emulips jsem začala užívat hned jak dorazil. A opravdu mi na těhotenskou cukrovku pomáhá.Pokud si jej po jídle nakapu a pak po hodině změřím se, opravdu je hladina cukru výrazně nižší.Takže mě vlastně zachránil před picháním inzulínu. :)
A mě psala včera večer jedna známá, že moc děkuje za emulips FORTE, za jeden měsíc se ji podařilo zhubnout už 3 kg a cítí se mnohem lépe :)

Gabina Vašatova: Hezký den z Prahy. Mám výbornou zprávu,konečně jsme temeř po roce bez ekzemu u me dcerky. Máme krásně cisty nožičky i ručicky :o)))).Jinak má tchyně má temer po roce přes 30 kilo dole s emulipsem forte.

Petra Slamova: Opět se mi potvrdila úžasná síla bylinek. Obě děti měly pěkný kašel, jeden den kašlaly od rána do večera. Už několikrát se mi osvědčila kombinace EmulipsForte, Alfa, FactorBase, FB kids, takže jsme jen zvýšili dávky a druhý den jak mávnutím proutku byly obě o 100% lepší. Jestli zakašlaly 4x během dne, tak je to moc…Jsem vděčná za tak skvělé výrobky, které máme vždy po ruce. Moc za ně děkuji.:o)

Misa Jarosova from Beroun: Dobré dopoledne všem....mám také jednu pozitivní zprávu: po necelých dvou měsících užívání OK Alfa+, OK Omega+, Factor Base a Emulips...mi konečně poprvé po 5 letech a dvou porodech přestaly padat vlasy

Tereza Tauferova: Moc ráda se podělím ze zkušeností jak Nám úžasně zabrali výrobky : Manžel ležel doma s ATB měl silnou angínu a samozřejmě jsme to dostali také , ale díky FactorBaci, FB Kids, Alfě, Emulipsu Forte, které jsme podávali pravidelně co 4 hodiny a také stříkali naředěnou Alfu do nosu a do 3dnů jsme byli v pořádku a bez ATB a manžel stále ležel a hučel tak snad příště už váhat nebude Děkuji za úžasné výrobky

Ivana Čeřovská: také se musím podělit o zkušenost,v sobotu jsem pekla kachnu a nazvedla jsem skleněné víko a opařila jsem si tři prsty na levé ruce párou,vypadalo to moc ošklivě,ihned jsem to namazala gelem a střídala s balsamem a večer už to bylo úžasné a v neděli jsem už ani nevěděla,že jsem se opařila,vůbec se mi neudělali puchýře,jsem vděčná za výrobky okg,ještě jedna zkušenost s mým 19letým synem,ten měl v neděli hnisavou angínu,nemohl vůbec polknout,začala jsem mu dávat po dvou hodinách gel po pecičce bez zapití a dnes už šel do práce,jsme vcelá rodina moc vděčná za výrobky,protože nemusíme chodit k lékařům,čekat fronty,než na nás dojde řada a ještě nemus íme platit poplatky u lékařů,moc děkujeme za výrobky okg:-)))

Anna Vavřinová: Včera mě psala nedávno registrovaná paní že po 2 týdnech užívání FactorBase a Omegy+ už vidí u manžela mírné zlepšení ekzému a dnes mi psala paní , která si koupila v lednu Gelík na opary , že je spokojena , že tak brzy opar nikdy neměla pryč jako s gelíkem ...tak mám radost 

Petra Benešová: Dneska jsem volala k doktorce kvůli výsledkům cholesterolu našeho Péti. Mám radost, protože Omega3 Complete evidentně zafungovala a snížil se mu z 6 na 5,6 a snížili se mu také hlavně trigliceridy z 4,19 ma 0,66 !!! 

Veronika Měchurová from Praha: Dneska mi volala kamarádka lékařka, která si ode mne koupila Alfu na podporu imunity - každou chvíli něco chytla od pacientů a nemohla se toho zbavit - a říkala, že jí hned od druhého dne užívání bylo lépe a od té doby nebyla nemocná! objednala další a ještě pro kolegyni. Mám velkou radost! 

Leona Holcmanová: Musím dát velkou chválu na OK Balsam. Náš Tomášek (4 roky) byl na podzim na částečné obřízce. Vše vypadalo, že to bude OK, ale bohužel se mu vytvořila tzv. keloidní jizva, že to zkrátka nešlo přetáhnout. Na doporučení doktora jsem začala mazat kortikoidy. Bohužel nepomohly a doktor nám sdělil, že bude muset na úplnou obřízku. Když jsem to slyšela, nahrnuly se mi slzy do očí když jsem si uvědomila, že celý ten kolotoč včetně narkozy bude muset Tomášek absolvovat znovu.Nakonec doktor řekl ať ještě zkusíme mazat 1 měsíc kortikoidy a dát tomu ještě šanci. Jenže já kortikoidům už nevěřila a zkusila mazat OK Balzamem jako poslední šance. A světe div se! Po 1 měsíci pravideln&ea cute;ho mazání jizva maličko povolila, doktor byl hrozně překvapen a řekl mi, že to pomáhá ať mažu dál. Ano, mažeme dál, ale samozřejmě OK Balsamem a po 2 měsících pravidelného mazání jizva krásně pozvolna povoluje a froufám si říci, že na obřízku díky OK Balsamu Tomášek nemusí!!! Už se těším až v březnu pojedeme k doktorovi na kontrolu a ukážu ten zázrak OK Balsam!!! Jsem nesmírně vděčná produktům!!!!!

Petra Benešová: poslední dobou mě občas tlačí až bolí žaludek. Když mě zlobil naposledy a bylo to už hodně nepříjemné – tak jsem si nakapala Emík a vzala jsem si i Alfičku a světe div se – za chvilku mi bylo dobře !!! Produkty jsou vážně skvělé !!!

Radka Beckova: Mám radost paní byla tak nadšená z Emulipsu Forte. Nebála se dát po čtyřech letech bramboráky s česnekem. Výrobky jsou bájové. 

Simona Kratochvílová: Moje sestra na starší kolena odešla za dcerou do Anglie. Měla problémy s přechodem, s vyprazdňováním. bolesti v podbřišku(jednalo se o tl. střevo).Doporučila jsem Emulips, poslala a po měsíci je naprosto nadšená, spokojená a určitě chce další, plus přidáme podle rady Lidušky Omega3Complete a Alfičku! Moc děkuji za produkty!

Simona Kratochvílová: My jsme homeopatika zkoušeli na zácpu u dcerky, potom i Lactulosu+ další a další...-Homeopatika nepomohla, ale Emulips už funguje druhý měsíc a naprosto dokonale a jsme šťastné po 7mi letech!!Super!

Petra Slámová: Přidávám zkušenost naší Andrejky. Ve čtvrtek jsem se vrátila večer domu, hlídala jí babička, a místo aby už chrupala, tak plakala a stěžovala si, že jí bolí ouško. Nakapala jsem Alfu do ucha, zamázla gelem, ještě půl hodiny pobrekávala a převalovala se v posteli a pak usnula a spala v klidu až do rána. Druhý den byla úplně v pořádku.:o)Děkuju, děkuju, děkuju, je úžasný mít vždy po ruce tak úžasné produkty, které fungují!!!:o)


Hana Volfova: No a já mám zkušenost mojí maminky - v pátek mi hlásila, že se jí díky forte snížil tlak z nějakých 170/120 na 130/90. Doktorka jí hrozně chválila a samozřejmě se divila, co dělá. Mám z toho obrovskou radost!


Radka Beckova: Já jsem v týdnu koukala na ČT 2 na pořad TEP. Byl tam dokument z dětské onkologie KRTEK z Brna. Byla jsem nadšená z práce těch lidí tam a zároveň pyšná, že OKG se na chodu tam toho podílí. Roky jsem přispívala na grenpees a tak jsem mou měsíční charitativní částku převedla právě do Brna. Mám z toho radost. A díky, za ten perfektní nápad podporovat právě tuto nadaci.


Martina Rypalova: Já jsem nadšená syn Renda má konečně po roce a půl povolený tělocvik, měl hodně špatnou štítnou žlázu, hrozila mu už i operace, která se nakonec nekoná!! Srdce i žláza v normě! Užívá dále Alfu+, Emulips, Omega+, a Emulips slim drink


Radka Krosnarova: Můj zákazník mi napsal, že po měsíci užívání Emulipsu forte má 2kg dole a to mezi tím byli Vánoce :-)


Martina Rypalova: od zákaznice : Dobrý den,užívám Emulips Forte 4. den a zatím jsem spokojená. Po jídle se necítím plná, kupodivu i lépe spím.


Ivana Čeřovská: podělím se o zkušenost s mojí dcerou,která je 8měsíců těhotná,minulý týden měla hodně oteklé nohy až po kolena,tak jsme nasadily zvýšenou dávku Emulipsu Forte a druhý den otoky splaskly, jsme moc vděčné za výrobky OKG:-)


Misa Jarosova: Také jeden příběh: sestry chlapečeka (2roky) postilhla o víkendu nějaká viróza. Teplota 39,1, kašel...dávala mu Alfu+ a Factor Base Kids..3x denně + stříkala do nosu gelík...a super včer úplně bez teploty , zmizel i kašel! Je nadšená:-)))
 

Zdenka Zivcakova from Brno: Manzel lehl s takovou chripkou, jakou jeste nemel a podavala jsem mu nekolikrat denne Alfu, Tau, FB Kids a caje s medem a po tydnu sel do prace. Ja uzivam produkty uz 5 let kazdy den a zvladla jsem to vse ve zdravi. Dekuji za OKG. :-)